کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9171 | مشاهده و دانلود: 738418644 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/16 | اعضاء: 316520 | نظرات: 37898
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و روز معلم گرامی باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

جزئیات منتشرشده‌ی جدید در مورد بازی Modern Combat 5

20140524-202929-73769583.jpg

به گزارش سافت گذر به نقل ازاپل اپس؛ وبسایت TouchArcade اعلام کرده است که خریدهای درون‌اپی در بازی Modern Combat 5: Blackout جایگاهی نخواهند داشت و مواردی نظیر قدرت‌بخشیدن به شخصیت بازی و آنلاک‌کردن آیتم‌های مختلف نتیجه‌ی مستقیم انجام بازی خواهند بود. این خبر حائز اهمیت است. در اکثر بازی‌های Gameloft توسط خریدهای درون‌اپی امکانی تعبیه می‌شود برای افزایش سرعت بازگشایی آیتم‌های مختلف و بهبود مهارت‌های شخصیت بازی. اگر چه این روش راه خوبی برای پول درآوردن توسعه‌دهندگان بازی است، اما گاهی اوقات نیز به تنها گزینه‌ی ممکن برای ادامه‌ی بازی تبدیل می‌شود که واقعاً آزاردهنده است. ظاهراً چنین مسائلی را در Modern Combat 5 شاهد نخواهیم بود.

اطلاعات جدیدی در مورد حالت بازی چند نفره نیز به دست آمده است. گفته می‌شود که از جنبه‌ی چند‌نفره، بازی Modern Combat 5 ارائه‌دهنده‌ی حالت‌های مختلف مبارزه از نبرد تن به تن تا نبردهای تیمی ۶ نفره خواهد بود. قابلیت گفت‌وگوی صوتی در حین بازی را نیز اگر چه در نسخه‌ی نخستین بازی شاهد نخواهیم بود، اما نوید ارائه‌ی آن در آپدیت‌های بعدی داده شده است.

اما بپردازیم به نقص‌های بازی. بازی Modern Combat 5 از سرویس استریم Twitch پشتیبانی نخواهد کرد. اگرچه شرکت گیم‌لافت از نخستین شرکت‌های استقبال‌کننده از Twitch بود و این سرویس را نخست در بازی Asphalt 8: Airbone خود ادغام کرد، اما با این حال اینطور که پیداست چنین قابلیتی را در بازی Modern Combat 5 شاهد نخواهیم بود.

کنترلرهایی که اخیراً به لطف امکان جدید تعبیه‌شده در آی‌اواس ۷ برای آی‌دیوایس‌ها و بخصوص آیفون ساخته می‌شوند نیز توسط این بازی پشتیبانی نخواهند شد، که واقعاً مسئله ناامیدکننده‌ای است. نهایتاً TouchArcade ذکر کرده است که این بازی برای شناسایی هکرها، بهبود قابلیت‌های اجتماعی و بهره‌بردن از قابلیت ذخیره‌سازی ابری همواره نیاز به اتصال اینترنتی خواهد داشت. جنبه‌ی ناامیدکننده‌ی دیگر!

انتظار می‌رود Modern Combat 5 نهایتاً در تابستان امسال به اپ استور راه پیدا کند. شما را در جریان اخبار آتی در این زمینه قرار خواهیم داد.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 20787 گروه خبری: اخبار بازی و سرگرمی منبع خبر: appleapps.ir تاریخ خبر: 1393/03/04 تعداد مشاهده: 1516
کلید واژه ها: ,
سافت گذر